Trött och hockeybitter

Måndag. Ja, så är det. Jag är trött som vanligt. Var i Skövde i helgen och gjorde så lite som möjligt. Satt nästan och slappade en hel helg. Kodade lite java, bakade pizza, betalade en räkning, drack julmust, såg första halvan av Pearl Harbour - ett bra exempel på amerikansk patriotism när den är som allra mest pinsam. Suck, den är så fånig!

I lördags fick mitt favvolag Frölunda dessutom stryk av Modoo i Elitserien i hockey. Skit också! 6-2. Bleh! Men misströsta inte, kära Frölunda-spelare, ni återkommer! Starkare än någonsin och då ska Modoo med flera få se på andra puckar! Ni är ju trots allt bäst!

Jag tror jag somnar snart. Måste fixa kaffe eller liknande preparat.


Kommentarer
Postat av: Bengt

Jo då, korthårig är jag nu..

M tror inte att det finns en chans att det blir bra och jag vet inte vad jag tror, bara att jag tycker om henne.. mycket.. tror jag ;)

2005-12-05 @ 13:35:56
Postat av: Bengt

Inga bra lösningar innom räckhåll.. ju mer jag tänker på mig och M, ju mer vill jag ge det ett till försök.. och ju mer M tänker på mig och henne ju mer säker blir hon på att det aldrig skulle fungera.. och ändå var det jag som gjorde slut.. iofs så trodde jag inte att hon var speciellt intresserad av mig när jag gjorde slut..

2005-12-06 @ 09:26:54
Postat av: Bengt

svar här --> http://skrollster.blogg.se/061205171054_svar_till_zazza_och_alla_dr_ute.html

2005-12-06 @ 18:17:42
Postat av: Bengt

Umeå är en historia för sig.. eller kanske inte helt.. hade jag inte varit intresserad av M så hade det nog varit lättare att bara dra..

men det verkar gå bra.. vi får se hur vissa saker fortskrider under dagen.. går allt som vi vill så ser vi fram mot slutet av nästa vecka hur stort behovet är av att jag flyttar upp, och hur stor sannolikheten är att jag kan försörja mig på det.

2005-12-07 @ 12:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback