Arvika

Faan, faan, faan och helvete! Kära läsare, ni får ha överseende med mitt fula språk men jag har nog precis begått ett dumt misstag. Vad i hela friden hade jag på arvikafestivalen.se att göra egentligen? Jag är ju ingen festivalmänniska. Jag är nästan rentav lite stolt över att vara "festivaloskuld". :) Jag gick in på sidan bara för att glutta lite och nu är jag jätte, jättesugen på att åka! Inte bara för att få höra Mesh, Covenant och Blutengel utan även för att träffa folk som jag inte träffar så himla ofta.

Problemet ligger dock inte i att jag inte vill eller kan åka, utan att jag lovat en kompis att komma på 30+25-årskalas den 15:e juli. ARGH! Hur sjutton ska jag göra? Även om jag inte skulle kunna vara med på hela festivalen (eftersom jag inte har semester då) så skulle det ändå vara superkul att bara vara där från fredag kväll till söndag morgon. Covenant spelar dessutom på lördagen och dom vore riktigt kul att få se igen.

Gah! Hur göra? :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback