Rykten om fest

Jag har under några dagar fått höra envisa och störande rykten om att det ska vara fest i Skövde idag. Sverige spelar match (vilket jag iofs inte bryr mig ett dyft om, fotboll suger) men det är dessutom sommarpub på kårhuset Boulogner och grill och partaj innan - utan mig! Jag får sitta hemma i Götet och mögla när mina gamla Skövde-vänner är ute och röjer. *avis*

Men på lördag ska jag iaf ut och partaja med ett gäng gamla klasskompisar från högstadiet. Vi ska till Grand Hotell i Alingsås. Inte jättehippt kanske men det kommer nog bli skoj. Jag har inte varit där på rätt länge men jag har svårt att tro att något skulle ha förändrats där. Ser antagligen likadant ut som senast och det är antagligen i stort sett samma människor som tar sig dit fortfarande som när man gick i gymnasiet. Kanske kan bli lite intressant iaf. :)

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Hej-hej Sandra! Jag kikar in lite. ;)

Jag har inte direkt hört några festrykten, men visst är det sommarpub, som jag heller inte kommer vara med på. :( Jag skall upp tidigt imorgon och jobba. Så typiskt. Du får partaja rejält i Alingsås istället som sagt, så skall jag se för min del vad vi hittar på på överlämningen i helgen.

Tjip-svejs!

2006-06-15 @ 16:36:36
Postat av: Skrollster

fysiskt är det absolut ingen fara med mig. är dock väldigt skakad av händelsen. kan inte smälta det.

Postat av: Skrollster

Det blir nog superbra för dig i kväll.. läste inte ens din senaste blogg förra gången.. var forfarande för skärrade för att kunna tänka på någon annan än mig själv.

Om du har för tråkigt så får du väl åka till göteborg och ge mig en pling..

2006-06-17 @ 18:37:22
URL: http://blogg.skrollster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback